Knas!

Idag fick jag post från skatteverket med massa papper där jag ska fylla i vad plupp ska heta och sånt.

Det fanns även en sida medskickad där dom fyllt i ett exempel..
Alltså visat på hur man fyller i den där blanketten.

Jag blev helt kall i kroppen.. Vad har jag nu gjort?!?
Har jag sagt att hon ska heta Britt-Marie?!?
Var jag så borta efter förlossningen att jag sagt något så obotligt korkat?

Jag satte mej ner, tog ett ljupt andetag och läste papperna igen!

PJUUHH!

Ett exempel! Ett simpelt fånigt exempel.
Jag kan andas igen!

Ingen liten skrutt Britt-Marie här inte! 

Alexandra Maria December Sjöberg! Skrutt, plupp, älskling, underbara bebis barn!!




Kommentarer
Postat av: Linda&Alvin

haha lilla pinglan, tack för ett litet kvällsskratt, de var behövligt innan jag nu ska krypa ner i sängen :) sov gott ! pusskram

2009-12-21 @ 22:48:03
Postat av: Erica

Hahah. Du är rolig du. Fast de är lätt hänt. :P



Fint namn. Verkligen!

2009-12-21 @ 23:13:17
URL: http://ericaj87.blogg.se/
Postat av: Jennie

Hahhaaha du e inte klok vimsmaja =).....jättefint namn iaf <3

2009-12-21 @ 23:30:07
Postat av: Moster Sarah

Bra namnval ! :D Jag stödjer ditt val !

2009-12-22 @ 00:14:27
Postat av: Helena V

asg

Sanna i ett nöt skal...

Men du är go du!

Men lilla prinsessans riktiga namn blir ju jätte fina. ;)

Ha det bäst go tjejen.

Kramar Helena o Emma

2009-12-22 @ 16:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0