Mitt-i-natten-bloggning.

Nattis, Hedde och Tanja åkte precis hem.
Vi spelade TP, käkade macke donkenmat och pratade massa.
Jätte trevligt med sällskap. Uppskattas mycket!!

Nu tänkte jag försöka sova men magen är i uppror.
Knorrar, morrar och skrutt försöker typ komma ut genom naveln(?!)
Kanske för att jag försökte äta ut henne med hjälp av glass i mängder tidigare.
Icke en god ide.. Oooont i maggen kaggen nu..
Någon timme på toan så ska vi se att detta löser sej också..
Nej nej, jag berättar aldrig för mycket så kom inte med något "tooo much information" här inte.
Jag tycker om att vara "informativ".. Är det ett ord?
Jaja, toa var det ja..

Såå då önskar vi alla Sanna ett trevligt toabesök och en god natts sömn. Eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0