Mitt liv har precis börjat!

Pratade med Martin tidigare och han frågade vad jag har för planer för nyår.
Jag bittrade till och svarade som det är, Nej, inga planer alls eftersom att folk har slutat bjuda mej eftersom jag vart gravid och nu har barn.
Kan man inte fira nyår för att man har barn??
Martin skrattade och svarade att jo så är det ju, livet är över när man fått barn..
NEHEEJDU!!
Mitt liv är långt ifrån över!
Mitt liv har precis börjat!!
Så alla ni som tror att jag gett upp mitt liv, det är fel!

Så varsågod att bomba mej med era inbjudningar! :)


Kommentarer
Postat av: erica

håller med dig fullt ut med att ditt liv precis börjat.. tycker det är fult att påstå att någons liv är över bara för att du skaffat barn. det är ju det FINASTE en tjej kan få. även fast inte jag har barn så håller jag med dig.. //erica

2009-12-29 @ 14:40:27
URL: http://trollis.zoomin.se
Postat av: Linda&Alvin

Sjukt bra skrivet sanna !! Jag vet inte heller vad jag ska göra på nyår, funderar på att styra någon middag med spel och tjossan.. så du och skrutt är mer än välkommna !! :) puss

2009-12-30 @ 09:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0