Lussebullar!

Dagen blev ju inte riktigt som planerat. Men nästan.
Jag var för lat för att orka ta mej in till Valbo och shoppa julklappar..
Jag har iaf dansat runt med snabeldraken, tagit super-speed-promenader med Keeper och när Stina och Sofia hade cyklat hem satte jag igång med lussebullebak.
Dom vart ganska fula men goda! :)




Skulle ju ha träffat Elin en sväng idag var tanken men det får lova att bli i morgon istället.
Vi har inte setts på typ flera år. Ska bli trevligt.
Ska passa på att snosa gos med deras lille bebbe också! :)

I morgon är det dax för mvc igen.
Får se om min lilla skrutta vuxit något och kanske snart bakats klart?!
Vore trevligt om det vore så iaf.
Fan hon har ju legat fixerad hur länge som helst nu så det borde tusan vara dax snart.
Jeje, jag pustar på.. Tänk inte på mamma din heller.. Nej, nej..

Nu ska jag slappa med tv, lussebullar och julmust.
Synd att du inte är här, hade vart mys.
Saknar dej..


Kommentarer
Postat av: Cazzi

VIlka gida lussebullar!!! Måste också baka här någon dag! Men nu blir det väl renovering som kommer i första hand =)



SKönt att bebis är fixerad! Nero var fixerad redan i v31, han var startklar men ville inte komma när jag ville ändå.

HOppas att lilla tösen kommer snart, coolt vore det om hon kom den 16 som jag tror men hoppas för din skull att det blir tidigare :)

Kram på dig vännen!

2009-11-30 @ 23:23:57
URL: http://casandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0