Why?

Varför bor jag egentligen i Hofors?!
Det är ju faktiskt helt dumt och pucko bara..
Jag har inga vänner, ingen umgängeskrets alls, och det finns verkligen nada att göra här.
Varför, varför flyttar jag inte bara tillbaka till Sandviken och mitt liv?!
Supersuck på mej själv!
Har liksom blivit kvar här efter att Mathias bestämde att vi skulle bo här och inte i Sandviken.
Jävla Mathias, jag vill inte bo här!!
Visst att det är kanon att ha mamma nära men det överväger fan inte.
Jag är ensam hela tiden, har ingenting att göra och det kostar massa bensinpengar att pendla fram och tillbaka, och ofta blir jag hemma och degar bara för att jag inte orkar bila in till Sandviken i min äckel-hatar-dej-skruttbil!!

Nej, men om man skulle flytta kanske?!..


Kommentarer
Postat av: Sarah

Kom till Civilisationen... = Gävle ! :D

2009-11-27 @ 22:40:33
Postat av: Erica

Bara höra av dig om du vill umgås med en sån bitch som mig. Om de nu va de du tyckte jag va. Eller va du sa på yran :P hahah!

2009-11-28 @ 20:42:53
URL: http://ericaj87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0