.

Bara timmar kvar till jag måste ta tag i det jobbigaste och hårdaste jag nog tvingats tagit tag i hittills..
Jag ska, måste ta farväl av en utav mina äldsta och bästa vänner.
Det borde inte få ske det här..
Jag borde inte behöva..
Jag vet vad jag ska göra och jag vet vad jag måste göra.
Jag vet vad som hänt och jag vet att det är så.
Men nej!! Det har nog inte riktigt trillat tillrätta i huvudet på mej än.
Kommer slå som en tsunami i morgon.

Hoppas jag har vänner och familj som tar emot mej i morgon när jag slår i backen..
Jag kommer behöva det!

Just nu önskar jag verkligen att jorden kunde sluta snurra, stanna och låta mej kliva av.
Jag vill kliva av för en stund.
Orkar inte snurra med just nu..


Kommentarer
Postat av: Sofie

Usch, det lät jobbigt :( Vad har hänt? :/

2009-10-16 @ 09:48:17
URL: http://sofpet.blogg.se/
Postat av: Käll

Jag kände samma sak ska du veta, trots att vi inte var så bra vänner dom sissta åren så saknar jag Vikström sjukt mkt, han var ju också en av mina äldsta och bästa vänner nånsin. Känns helt insane att man aldrig ska få träffa han igen :(

2009-12-22 @ 00:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0