.

Jag blir förbannad, arg, butter och bara less.
Är inte ex förbjudet område mellan vänner eller närmare bekanta?!
Alltså, man ger fan i sina kompisars pojkvänner eller gamla pojkvänner!!
Tycker att det är respektlös tusan..
I min värld tänker man inte ens tanken!
Nej men just ja, du är ett förståndshandikappat pucko!

Vill skriva så mycket för jag känner så mycket om just det här men det finns väl inte så mycket mer att skriva.
Jag har redan plockat bort dej från min lista för länge sedan.
Och rätt gjorde jag väl i det?!
Cpkompis är vad du är!!

Okej om det var riktig kärlek. Det kan ju inte hjälpas.. Kan man ju tycka..
Men när det bara handlar om sex, tröst, kram eller sovsällskap är det ju bara helt stört fel.
Man är som sagt störd om man inte fattar hur fel det är!!
Du är skräp!! Och inte på det possitiva, "tokroliga" vis du uppfattar skräp!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är tamejfan helt jävla inte okej, man ska hålla fingrarna i styr annars borde man fan bli av med dom! Sånt här gör mig så jävla arg! >_<

2009-10-26 @ 13:49:54
Postat av: Annika

Ramlar in o läser lite... Ska ta mig igenom från början till slut.. =)



Men måste börja med att hålla med dig... Kompisars ex är skadat gods och inget som man försöker limma ihop för att kunna ha hemma... Om man nu inte mot förmodan skulle bli tokigt kär och man frågar sin kompis vad de har för åsikter i det hela...



Men då är det en helt annan diskussion... Men tydligen så finns det inte så det räcker o blir över för oss alla i Sandviken för det verkar vara mer regel än undantag att man tar vad man får utan att tänka på konsekvenserna...

2010-02-25 @ 19:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0