Förlåt.

Jag tycker verkligen om mina vänner.
Och jag tycker verkligen om att umgås med mina vänner.
Jag vet egentligen inte vad det är som håller mej tillbaka, håller mej hemma och instängd.
Det är mycket mycket tankar i mitt huvud hela tiden som gör att det känns som jag har fullt upp även om jag inte har det. Jag bara ligger här.
Jag säger om och om igen att jag ska skärpa mej och rycka upp mej, men det går inte?!?!
Jag tar mej inte upp och iväg?!
Jag hoppas verkligen att ni har förståelse och tålamod med mej.
Jag kommer tillbaka.

Massa kärlek till min vänner!!


Kommentarer
Postat av: Linda&Alvin

Du har FULLT upp min lilla vän ! Du förbereder dig ju på den största förändringen någosin i ditt liv ! :) Och de tar massor med energi, lust motivation och ork ! ;) kram från oss !

2009-10-14 @ 16:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0