Fredag.

Jag har haft en upp och ner dag idag.

Vaknade med ett lagom gott humör men orken fanns inte alls.
Pallrade mej iaf ut med vovs på promenix, egentligen för sent men alla behöver vi sovmorgon ibland..

Efter mycket om och men klarade jag av att ta mej till duchen och gjorde mej i ordning.
Åkte in till Linda och umgicks.
Tycker om att umgås med Linda.
Även om vi inte gör något speciellt eller pratar om något speciellt så känns det bra.
Sen är det så jäkla skönt att hon förstår precis vad jag går igenom med tillbakadragehet, ork osv.
Var ju egentligen inte alls länge sedan hon var där själv.
Alvin är så go och det är mysigt att se dom tillsammans.
Får mej att längta än mer.. Om det ens är möjligt.

Åkte hur som helst därifrån på gott humör.
Vet inte vad som hände men fick en plötslig grinattack i bilen på vägen hem.
Helt själv, pratade inte med någon, bara hux flux pang.
Skumma skumma kropp, huvud, psyke..
Kan börja gråta helt plötsligt av ingenting..
Specellt av tvn. Allt är tydlgen sorgligt..
Till och med arga snickarn grinade jag till härom kvällen. Sinnessjukt!!!

Men men, jag grinar på och hoppas att dessa hormoner snart, väldigt snart ska lägga sej tillrätta och låta mej vara, hm, normal igen.
Tack för idag och godnatt!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Heej :) Såg din kommentar på min blogg precis. Våran dator har pajjat hemma så ja har inte kunnat svara tidigare.. Med mig är det bara bra, hur är det med dig? Magen växer så det knakar antar ja :) Iih, spännande!! Joline ska få ett syskon i april så min mage har börjat växa igen den oxå och jag kan ju tala om att det där med gravidhormoner blir nog fan bara värre ju fler ungar man skaffar ;)



Och det där med folk som snackar har du helt rätt i, man slipper ju aldrig undan. Tur att man kan "skaka" av sig sånt där tjaffs och gå vidare :) Ha det bra och sköt om dig! Kraam

2009-10-24 @ 13:08:43
URL: http://johannaheinola.blogg.se/
Postat av: Linda&Alvin

Dunder kram från oss till dig och lilla firren ! :D Tack tack tack ! :)

2009-10-25 @ 14:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0