Lördag.

Lille skrutt har hicka. Hela magen hoppar och far.
Mysfröken.
Livliga fisken som Linda kallade henne. :)

I dag är det 51 dagar kvar till bf.
Och tiden går fortfarande hemskt sakta.
Men det är lite från dag till dag det där.
Just nu känner jag mej inte speciellt uppblåst och klumpig och foglossningen är lugn, då känns det mysigt igen att vara gravid.
Det är ju när foglossningen jävlas, det spänner och trycker precis överallt man bara vill ha ut fröken.
Men idag får hon gärna ligga kvar och bakas så hon blir stor och fin :)

Idag blir det bara hemma och lugnt.
Mys med min lille pojk som är sjuk i magen :/
Kräktes och bajsade blod gjorde han igår. LillefisKeeper.
Men idag verkar han lite piggare så vi kanske slipper Uppsala djursjukhus iaf. Man kan ju alltid hoppas och hålla tummarna.
Han fick sova bredvid mej i sängen inatt så jag kunde hålla om honom och känna mej lugn, känna att han andades.
Tror han tyckte det var mysigt också för han låg kvar när jag vaknade i morse.
Myspys!

Jaja, ska väl kika en film eller något och bara slappa nu.
Hoppas alla festmongon får en trevlig kväll.
Eller ja, alla andra också såklart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0