Onsdag?!

Känns helt snurrigt i huvudet om vilken dag det är.
Tiden går ju sjukt sakta!!
Jag är kass på att uppdatera här också.

Inget speciellt har hänt..
Eller jo, jag har, efter mycket om och men, blivit "utskriven" från af! Halleluja!!!!!
Så nu behöver jag inte springa dit titt som tätt och göra tråkiga saker. yey.

Idag är det 40 dagar kvar till bf.
2 skulle kännas mer okej.
Men men..
Snart är hon här min lilla tös :)

Igår var jag in till Sandviken och hämtade ett klädpaket till lilltjejen.
Typ 40 plagg.
Köpte från blocket.
Först kändes det lite skabbigt(?) att köpa använt men vafan, hur länge använder dom 50/56?!
Typ några veckor om ens det.
Och det var fräscha kläder så jag är nöjd.
Har jag så mycket kläder till henne att hon kan ha ett varje dag och jag behöver aldrig tvätta :P

Jaja, jag bara pratar blajj.
Ska försöka fixa lite kvällsmat..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0