Söndag.

Idag har min favvoMarre vart här och hälsat på.
Hon lagade god köttfärssås så nu är jag mätt och belåten. :)
Vi träffas inte så ofta längre eftersom jag har fullt upp med mitt och hon med sitt, men det spelar liksom ingen roll för vi vet vart vi har varandra iaf och det är skönt!

Igår följde jag med mamma till Depå.
Förlåt, men herregud!! Hofors är verkligen tragiskt!!
Usch, jag ryser.
Det var kanske 10 pers inne på depå..
Förlåt igen, men alla 10 var typ lika fula, lika fulla och allmänt mongo.
2 brudar slogs om den fulaste, iofs den enda kille där inne och resten av folket dansade med sej själva, obsevera, inte med varandra alls, utan helt i sina egna världar..
Sen står ju såklart en aspackad mamma mitt i smeten och försöker "få igång partyt"..
Hujedamej!!!
Vart gömmer sej alla normala Hoforsbor??

Jaja, nog om det..
Får se det som en spännande upplevelse som inte nödvändigtvis behöver upprepas.
Förhoppningsvis inte!

Sen när jag kom hem igen satte jag mej framför tv och tänkte avnjuta lite tonfisksallad med dressing.
Mm.. Man ska inte ruska dressingflaskan innan man tittat om locket är på..
Hela jag, hela soffan och hela golvet drypte av dressing..
Jag hade dressing rinnande efter ryggen, i håret och på benen..
Till och med i örat hade litee dressing lagt sej tillrätta..
Mysigt värre..
Förbannade jävla dressing..
Efter mycket torkande, skurande och duschande var det gott med sallad iaf..
Och dressing. :P

Nu ska jag bada, klippa och gosa hund.
Kolla lite tv och kanske äta lite godis!
Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0