Jag har brutit stjärten!

Japp, jag har gjort det igen.. Ramlat alltså..
Hur klantig får man vara?? SuckSannaSuck!

Igår flög jag på stjärten och det gjorde så ont att jag bara ville gråta.. Eller ja, det kom några tårar..
Hur som, smärtan gick över skapligt eller iaf så att jag somnade skönt.
I morse var det kaa-taaa-strof!!
Jag kan fan inte gå, sitta, ligga, jag har nog brutit stjärten!

Så i morgon blir det sjukhuset IGEN då..
Stammis där jag, japp!

Ofta jag har tid med sånt här då..

Ja, och jag och Skrutt har feber också.. Som bara blir värre för varje timme.. Typ..
Svettas så sängen blir pool och i nästa sekund fryser jag så att det gör ont..
Åhhhh!!!
Som om det inte vore nog med bruten stjärt..

Jaja, sängen!!

Tack för alla fina kommentarer alla!!
Linda, jag kommer snart till dej! Du och ja, tro jag det..


Kommentarer
Postat av: Johanna

Alltså, jag lider verkligen med dig och din brutna stjärt, men jag måste erkänna att jag har nog aldrig skrattat så mkt som när jag läste att du brytit stjärten. Inte för att själva händelsen är rolig, utan bara sättet du lägger fram det på! Hoppas du och lillbruden piggnar på er snart och hoppas doktorn kan laga din stjärt ;)

2010-03-01 @ 08:14:30
URL: http://johannaheinola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0