Jag är ju inte den som är den liksom..

Dammsuga har jag hört talas om..
Det sägs att det borde göras hemma till och från.

Och eftersom jag inte är den som är den bestämde jag mej förra veckan för att börja utöva denna roliga och nyttiga syssla..
Alla andra gör det så då borde ju jag också testa på.

Jag har inte börjat än..
Men jag borde nog.
I morgon kanske?!

Jag menar, jag och Alexandra har ju så mycket annat viktigt för oss så vi har liksom inte riktigt tid..
Idag till exempel har vi "hängt" en hel del, tagit en lugn och avslappnad promenad i solen, pratat en del, sovit en sväng, busat massa bus, "hängt" lite till med Moster Johanna, sen tog vi en promenad till mamma/mormor och "hängde" där ett tag, promenad hem.. Ja, ni fattar, FULLPROPPADE dagar..

Vi får helt enkelt se när jag har tid att testa..


Här är Alexandra när vi hänger och pratar "deeptalk"..




Och här är Alexandra när vi busar..



God natt!


Kommentarer
Postat av: Nattis

gooobiiten :)

2010-01-12 @ 01:39:57
URL: http://nataliewestman.blogg.se/
Postat av: kentAA

Dammsuga kan man ju göra imorgon...

2010-01-12 @ 06:36:33
URL: http://kentaa.hoforspoker.se
Postat av: Linda&Alvin

haha BRADÄR sanna ! Känner igen mig dåligt ;) jag körde samma race själv .. men just nu borde jag packa, men din blogg känns viktigare ! ;) eller att titta på alvins nallepuh höhö PÖSS

2010-01-12 @ 09:40:38
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

haha ja eller hur? jag tänkte först inte mejla o fråga.. men nu vajag ju snäll o erkände. men får jag inge svar behåller jag grejerna :) eller så var de medvetet att skicka fel saker till mig och sen inte svara men vadå dom kostar runt 600:-/st annars så :D

2010-01-12 @ 22:55:24
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0