Något som inte riktigt stämmer?

Jag fick en amningsbroschyr med mej hem från bb..
Det känns som att det är något som inte riktigt stämmer..

'


Jag som mörkhyad kvinna skulle nog inte tycka att det kändes helt hundra att få en kritvit bebis..

Men hey, thats just me..
Och jag är ju inte mörkhyad..



Och sedan har dom skrivit en liten tjusig text till detta också..




Så om någon undrade vad jag och skrutt hade för oss om dagarna (förutom att bada) , så är det alltså dans!
Vi övar oss på dans.. Och enligt mitt tycke har vi blivit förjäkla bra på det!


Det är trevligt med broschyrer!!


Kommentarer
Postat av: Ann-Charlotte

Hate to break it to you.. Men mörkhyade bebisar är kritvita när det föds.. =) Hoppas att ni mår bra!

2010-01-25 @ 07:55:37
Postat av: Helena

Att det krävs övning vet jag, men rytm?

Ja, ja...

Ha det bäst.

Kram

2010-01-25 @ 15:08:12
Postat av: Johanna

Ja det är inte lätt alla gånger.. Att tala är silver men tiga är guld.

2010-01-26 @ 19:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0