Svar på kommentar!

ica om Svar på anonym kommentar!:
ja var inte anonym, står inte mitt namn med =)
men vadå? du lämnar din bebis i ett bad medans du går ut med hunden? hoppas du skrev det av ironi?

Svar;
Jag ser fortfarande inte vem det är?! Ica? :P

Nej nej, självklart lämnar jag inte min dotter i badet medans jag går ut med hunden.
Det var bara och endast en störig kommentar från min sida.

Tydligen var det många som inte förstod att det var ett ironiskt svar så då berättar jag igen att jag inte var seriöst.
Skrutt följer med på våra promenader!!

Tyckte ju att jag var rolig ja.. Tydligen inte! :P


Kommentarer
Postat av: lisa

finns mycket puckat folk..

tror dom att du lämnar ditt barn ensamt för att gå ut med hunden eller liknande, så är väl det deras problem.



folk verkar ha ett visst behov av att "veta bättre" hela tiden, tyvärr så slår det tillbaka när dom uppenbart är helt jävla blåsta.



gled in på din blogg från emelies.



Ha det fint!

2010-01-20 @ 23:30:14
URL: http://caldopene.blogspot.com
Postat av: jessica

konstigt, jag skriver mitt namn men ändå så verkar du inte kunna se.. skumt..



ja misstänkte att det där med badet var ett skämt, men man vet ju aldrig, finns ju puckat folk till allt..



Det är jessica, LBG =)

2010-01-21 @ 06:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0