Ett ragg.

När jag var i Valbo förra veckan kom en kille fram till mej och försökte på ett väldigt speciellt vis stöta på mej när jag stod och värmde ersättning..

Kille: Har du barn?

Jag:  Ja?

Kille: Mäh, du är inte gammal..

Jag:  Öh, nehe, nej?!

Kille: 18 max!!!

Jag:  Öhm, okej..

Kille: Hur gammal är du då?

Jag:  23..

Kille: Aaaldrig, är det sant?! Du ser inte alls gammal ut..



Och precis där rann mitt tålamod ur och jag orkade inte vänta på att grabbstackarn skulle få nå vettigt ur sej så jag traskade därifrån..

Trevligt att bli raggad på eller nått´.. Usch!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha :D En gång när syrran släpade med mig på Depå efter att ja fått Joline så kom de fram en kille, ingen aning om vem han var, och börja stöta på mig. Hans raggningsreplik va nog fan ännu sämre. Han sa nått i stil med att han aldrig sett en snyggare morsa än mig och att jag va på pricken lik Angelina Jolie. Hahaha jag garvade och fråga om de där brukade gå hem hos brudar sen gick ja..

2010-03-23 @ 21:07:24
URL: http://johannaheinola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0