Trött, tröttare, tröttast..

Jag är dödens dödstrött men har en oro i kroppen och svårt att sova..

Såå, japp, jag tänkte babbla ur mej lite här..

Fick en del kommentarer idag om hur fan jag kunde skriva i bloggen att jag fått mensen tillbaka.. Jaha, DET reagerar ni på men inte mina andra inlägg om tex kiss i duschen, bröstmjölk i ögat och bajs i sängen..
Ni är då för underliga ni..
Som jag sagt tidigare, jag är informativ av mej.. Deal with it..

Var det verkligen ingen mer än jag som tyckte det var mäkta underligt att vaktmästaren hade shorts på sej idag??
Jag skrattade iaf så att jag kiknade..
Ännu en gång jag surar ner mej över att inte ha en bra kamera på telefonen.
Tänk så fiffigt att bara dra upp lite snabbt och spontan knäppa på min knasiga vaktmästare..
Men ja, tur för honom, han slapp hamna på min informativa blogg..

Idag var jag och Skrutt på föräldrargrupp igen.
Alexandra fick smaka mosad potatis med morot som inte var gott, sen var vi barnvakt åt syskonen hela kvällen..
Simon 7år berättade för mej att det minsan var bra träning för mej att borsta tänderna på honom för det skulle jag behöva..
Hemskt bestämd var han på den punkten också..
Jaha du, tack så mycket då eller nått´..

I morgon ska jag träffa yrkesvägledaren för nu ska jag fasiken hinna med lite plugg också, go go goo Sanna!!

Jeje.. Gooood natt allesammans!!
















(Jag har glömt att berättat att jag målat på min oborrbara vägg. Tjusigt huh?)

















(Nu överväger jag att måla text på alla väggar i lägenheten pga all frustration över alla oborrbara väggar, men jag antar att det skulle bli en aning överdrivet?! :P)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Snyggt! Men vad står det på väggen? Ser inte ;)

2010-03-23 @ 09:04:12
URL: http://sofpet.blogg.se/
Postat av: Cazzi

Hej vännen!

Vad fint du gjort i ditt sovrum, gillar det skarpt!

Vi måste ta och ses snart! Kram på dig och liten! <3

2010-03-23 @ 10:07:42
URL: http://haven.zutgorak.se/cass/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0