Sarah 10 år avskyr negrer.

Jag var hem till mamma tidigare och där hade Syster-Sarah lämnat en låda med saker hon inte ville ha kvar.

Jag kollade igenom alla saker och hittade en "vänner-bok" från 98.

Jag skrattade så att jag grät.
Det här är humor det mina vänner!!

Två favoriter:



För det första... - Sarah har alltså lagt till sej själv i sin egna vännerbok?!
För det andra... - Så Sarah 10 år, hatar negrer?? What the fuck?!


Bild nummer två är klurig tusan..



Hahahahaha, jag döööör, jag dör verkligen.
Jag får ingen luft, hahahahha.

"Favoritmusik: SPAJSKÖL"

Vänta, jag måste skratta igen.. HaHAHAHAH!!

Det tog mej en stund att förstå var detta var..
Jag frågade mamma om hon visste var det var för grupp..
Men mamma visste inte heller..

Tillslut slog det mej: SPICE GIRLS!

AHA, det var bara bara spice girls..

HAHAHAHAHAHAHAHAH!!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :D

2010-05-04 @ 21:22:03
URL: http://johannaheinola.blogg.se/
Postat av: blondstar - mamma till max

HAHAHA de va de roligaste jag hört på länge :D

2010-05-04 @ 21:35:45
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Fanny

HAHAHAHA!!! Det var det roligaste jag har sett på länge :D Spajsköl, haaaa

2010-05-04 @ 21:40:38
URL: http://fnylindqvist.blogg.se/
Postat av: stina jansson

åhh jag minns den boken! är jag med? håna mig o lägg upp det jag skrivit isåfall!

2010-05-05 @ 00:02:57
Postat av: Sarah

Ja, men hur gammal var man då? :D Haha ... men rätt kul faktiskt ... Ironi på högsta nivå med tanke på att Bontou var med på sida nr 1 också :P

2010-05-05 @ 09:49:18
Postat av: stina

hahaha.. du var galen som kid alltså

2010-05-06 @ 18:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0