Beautiful blogger award!





Må du tro att jag blev glad när jag hade vunnit/blivit nominerad av Johanna!
Äsch, jag ser det som att jag vann!
Tack, tack, tack! =)






Hur som helst så "ingår" i det här priset att man ska dela med sej av 7 saker som ni läsare förhoppningsvis inte vet om mej.

Så här kommer det:

1. Jag kissar alltid med dörren öppen. Bajsar också för den delen.
Noll hämningar.
Så folk jag bor med eller har omkring mej får ofta säga åt mej att vara lite mer privat.

2. Jag är nog den mest envisa människan på denna jord.
Har jag gett mej fan på något, ja, då är det så!

3. Jag är livrädd, och då menar jag verkligen livrädd för vargar.
Jag drömmer mardrömmar om dom och usch, jag avskyr dom!
(Sen blir det ju inte ett dugg bättre när en jäkla gubbe knatar omkring med 15st här i Hofors. Är det lagligt?)

4. Jag kan inte prutta så att det låter. As-besviken!
Jag försöker och försöker men allt som blir är en mesig liten, ja, vad ska man kalla det, fis?!

5. Sedan jag flyttade hemifrån 2004 har jag flyttat 14ggr. Galet.

6. Jag är en riktigt karla'karl och fixar allting själv.
Så som rust, målning, tapetsering, hylluppsättningar, flytt osv..

7. Och ja, jag skrattar ALLTID åt mina egna skämt.
Jag är bra kul jag!


Sådär ja..
Nu har jag gjort mitt.

Eller nej, det ingår tydligen också att jag ska ge det här priset vidare till 7st andra.

Då vill jag nominera; Nattis, Lea, Sarah, Johanna, Cazzi, Fia och Sara.

Så Grattis och lycka till. =)


P.s. Jag kan länka! (Ingen pik till Johanna och Sofie, nej nej)


Kommentarer
Postat av: Johanna

YAY! :D Ska jag ta det som att jag vann? ;D



PUSS!

2010-11-04 @ 21:24:05
URL: http://jhnah.blogg.se/
Postat av: Cazzi

Tack vännen!

2010-11-04 @ 22:04:27
URL: http://casandra.skriker.nu
Postat av: Magnus

Hehe.. Önskar det var fler tjejjer som dig.. Du verkar störtskön.. Ha det bra!



/M

2010-11-06 @ 09:10:47
Postat av: Johanna

Hahahaha säääkert att de inte va nån pik ;) Du får väl lära mej så ja oxå kan briljera med sånna datakunskaper ;) Hahahaha

2010-11-06 @ 12:34:52
URL: http://johannaheinola.blogg.se/
Postat av: Sarah

Taaackar ! :D

2010-11-09 @ 14:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0