En sån där grej.



Brukar tycka sånt här är jobbigt och lite fånigt men vad gör man inte när man ligger sömnlös klockan 4 på natten.. Morgonen.. What ever..



Nämn något som gjorde dig glad igår: Söndag igår va? Vad gjorde jag då? Hm, vad var jag glad över igår?!.. Hm, jamen åh.. Jag svarar Skrutt!! Kanske fick ett eller annat glatt sms också.. Nej just ja, mitt bästa på hela dagen igår var min ensamdejt då jag badade bubbel med tända ljus och ett glas vin. Top notch!!

Man skulle nog inte svara sådär långt på dessa frågor va?
Jaha, men hur i helevete ska det gå då?

Vad gjorde du kl 08.00 imorse: Sov?!

Vad gjorde du för 15 minuter sedan?: Låg här och döade och väntade på sömn som aldrig infann sig.

Det sista du sa högt: "Vi är ute och GÅR Keeper inte STÅR!!!!!"

Det senaste någon sa till dig: Hm? Jaha, jadu.. "Sov gott, Puss" på msn tror jag..

Vad har du druckigt idag?: Tyvärr inget vin..

Vad var det senaste du åt?:
Tryckte i mig en stor chokladkaka och surade över att behöva sitta vaken ensam och ha tråkigt. Intalade samtidigt mig själv att jag förtjänade den mest!

Vad var det senaste du köpte?:
Toapapper.. Intresse-smurfarna hoppar högt!!

Vad är det för färg på din ytterdörr?: Jadu, ingen aning.. Och vem bryr sig?

Vad är det för väder hos dig nu?: Natt? Mörkt men ganska varmt. Behagligt!

Godaste glassmaken?: Öh?

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Nej!

Sover du tugnt?: Hahahahaha, om ni bara viste! Som en död sten! (Och i förebyggande syfte till er som vill vara roliga; Nej, jag tror inte att det finns levande stenar!)

Drömmer du mardrömmar?:
Beror på mående men väldigt ofta och mycket ja..

Trivs du med ditt jobb?: Mitt jobb som mamma är det bästa jobb man kan tänka sig! Och mitt jobb som pluggsnille har halvt dött av. Jobbar på en comeback, håll i hatten!

Favorit klädsel: Jeans och t-shirt.. Typ.

Favoritlåt just nu:
Nomy - I miss you.. Fantastisk!!

Vad ser du om du tittar till höger?: En vägg. Kul.

Vad gör dig glad just nu?: Just nu är jag glad över att jag inte är kissnödig så att jag slipper gå ur sängen och frysa och jävlas..

Vad ska du göra härnäst?:
Försöka söva mig själv med serier! Brukar inte gå nå vidare.. Räkna får?

Höger eller vänsterhänt?: Höger.

Humör just nu: Uttråkad!

Favoritgodis?: ALLT!

Kläder just nu: Inga! :O

Sommarplaner: Leva livet och vara lycklig!

Hur många kuddar sover du med?: Har väl ca 74 st i sängen men sover endast med 1.

Spelar du något instrument?: Nej. Mina dumma föräldrar tvingade mig aldrig iväg på gitarrlektioner, kommer aldrig förlåta dom för det.

Morgon eller nattmänniska?:
NATT!

Vad är viktigast för dig?: Just nu; Hitta stabilitet!

Är du kittlig?: Nä!

Snarkar du?: Har hört rykten om det men dom tror jag inte på!!

Stjärntecken: Vattuman.

Längtar du mest efter just nu?: Närhet, kramar och pussar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0