Alltså..

Hålla på och åka långt i detta väder, i mörkret och strunt är verkligen inte min grej..

Lysena geggar igen helt och hållet så man ser nada..
Den trasiga slappa förbannade bakrutetorkaren vägrar samarbeta och Alex bara sover och sover..
Och det är möööörkt!!

Så där sitter man röksugen som en galning, med en snarkade unge som sällskap och ser absolut ingenting.

Döda mig långsamt..

När vi kommer till Fagersta så får jag den supersmarta idéen att svänga in på Statoil och tvätta bilen för att åtminstone kunna se något resten av vägen hem.

Snark-ungen som sovit exakt hela vägen dit och exakt hela vägen tycker att detta är ett ypperligt tillfälle att vakna och vara sur och grinig.

Yay.

Så vi surar in på Statoil för att köpa biljett till den där jävla biltvätten. Försöker få suraste lillfis att kissa men hon väljer istället att lägga sig på toagolvet och gallskrika.
På TOAgolvet.. Mys.

Efter ytterligare utbrott och bråk lyckas vi ta oss ut i bilen igen med den där jävla tvättbiljetten..

Alex spiller ut festisen hon tjatat till sig och jag känner mest bara för att skjuta mig själv.

Nåväl. Väl ute och på väg igen infinner sig lugnet och jag känner mig extremt stolt och nöjd över denna bedrift.
Ler lite över att kunna se igen och lutar mig tillbaka.

BAAM, snöstorm.

Seriöst. Skjut mig!!


   
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0