Hormon-humör-mongo, träning, töntiga filmer och gigantiska rondeller..

 
 
 
Hej, jag är en tjej på tjugofem år och jag är mest mensig, förvirrad, arg och ledsen mest hela tiden..
 
Typ.
 
 
 
Man försöker få ihop jobb, träning, skruttebang, utbildning, framtidsplaner, kvalitetstid, lugn och ro, fest och vänner, familj osv.. Livet liksom.
Men på sista tiden har mitt psyke åkt mer berg-och-dalbana än vanligt.
Man liksom slits mellan hundra olika känslor, tankar och planer i ett försök att försöka få till allting på bästa vis.
 
Och när jag inte lyckas blir jag ledsen, less, grinig och arg.
För att i nästa sekund vara upp, pepp, glad och taggad. SUCK!
Jag lider helt enkelt av humörsvängningar till tusen..
 
Och även det faktumet gör mig irriterad.
 
 
 
Men ja, så är det och jag kämpar på med hormonerna.
 
 
 
Senaste veckan har jag i alla fall lyckats skrapa ihop ca 14 träningstimmar. Helt sjukt.
Men jävlar vad roligt det är och vilka resultat det ger.
Jag är gryyym.
 
Jag har blivit erbjuden jobb som träningsinstruktör på det nya 24h gymmet som snart öppnar i Sandviken. Fantastiskt!
Tänk att få arbeta med något man verkligen brinner för, som en dröm liksom.
 
Sen har jag även vart i kontakt med Aerostep i Hofors, och vad det verkar blir det lesmills-utbildning och intstruktör även där.
 
Huuuur kul liksom?? Weho!
Håll alla tummar och tår att det blir som jag vill!
 
 
 
 
Annars då..
Kan bjuda på en recension av filmen jag tvingades titta på igår när det inte fanns något annat att titta på:
 
Battleship!
 
-Helt okej början, lite tok osv. (Funkar kanske ändå trotts min skeptis?)
-Lite längre in känns den nästan läskigt okej för att heta nå fånigt som Battleship eller nå' sånt.. (Borde jag kanske gett dessa filmer med konstiga framtidsgrejer en chans?)
-Lite längre in i filmen kommer det grejer från rymden. (Armageddon är ju bra... såå, what the hell..)
-Grejerna landar i havet och det kommer upp nå' konstiga elektriska saker.. (Nej, men sluta snälla!)
-Ur grejerna kommer det grejer som åker omkring och pajar saker.. (Meeeen..)
-Elektriska sakerna i havet börjar kriga med båtarna. (Orka krig med låtsasgrejer liksom..)
-Rymdgubbar kommer in i bilden.. (Vet inte riktigt hur nu när jag tänker efter?)
-Dom fångar en rymdgubbe. (Skjut mig snälla)
-Dom ska ta av rymdhjälmen på rymdgubben.. (Men döda mig långsamt. Varför sover jag inte bara liksom?)
 
-Dom tar av rymdhjälmen på rymdgubben och där under hjälmen ligger just en rymdgubbe.... En rymdgubbe med hårt låtsasskägg och ögon på sidan av huvudet....
(Sådär ja!!!!!!! AV med tv-jäveln!!! God natt!)
 
Påminn mig snälla om att inte titta på sånt där skit nå mer!
Hur orkade jag ens tro att det skulle vara värt att titta på liksom.
Ens att somna till..
Jaja, nu vet jag iaf..
 
 
 
Och nu tänkte jag avsluta detta inlägg med att kräka ur mig om den gigantiska rondellen dom byggt vid infarten till Sandviken..
Fantastiskt ful är den också..
 
Kräääk.
 
 
 
Den är så stor att det typ tar tjugo minuter att komma in i den och tjugo minuter att komma ur den.
Så stor att den nästan skulle kunna liknas vid kinesiska muren. Syns den från månen?
Jättestor alltså..
 
Och Sandviksbor kan normalt inte köra rondell så hur fan skulle dom kunna köra en tvåfil rondell lisom.
 
-Hej hej, jag tänker stå här mitt i mellan filerna så ingen kommer förbi på sidorna...
 
Cp-rondellchaufförer och cp-rondell.
 
Och den är så ful att man nästan vill blunda när man kör i i den.
Lättnad när man kör ur den..
Ja, ni fattar!
 
Tack för att jag fick dela med mig.
Denna rondell har plågat mig länge.
 
Nu blir det sängen bums. Natt!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0