Hofors spar in på plogbilar?

Snöstorm i Hofors.
Nej, kanske inte storm men snö, snö och massor av snö.
Mysigt tycker jag MEN finns det ingen plogbil i Hofors?

Vid tre tiden idag var jag illa tvungen att släpa mej ut med barnvagn, hund och hela köret..
Det var tamejfan inte plogat någonstans alls..
Inte ens på bilvägen?!

Det tog mej seriöst över en halvtimme att ta mej upp på "bruket"..
Väl framme var jag så trött och svettig att jag bara ville dö.
Slog en vurp på rumpen också.
Förbannad och less men dit tog jag mej iaf. Tack.

Sen spenderade jag heeela kvällen hos mamma i väntan på plogbilen som aldrig kom.
Vad är grejen??
När klockan var närmare 24 var jag tvungen att ge upp hoppet på denna förbannade plog och pallra mej hemåt.
Supermegasuck!

Så min fråga är.. Vart fan är plogbilen? Finns det ingen i Hofors?


Kommentarer
Postat av: jossaanaaxelssooon

http://radiobilar.blogg.se/2009/december/lottar-ut-2-headrar.html#comment



Jag vet att ni inte vill ha sånna här kommentarer, men jag tänkte ifall just du skulle vilja vara med i en utlottning av 2 headrar ?



Kram

2009-12-29 @ 01:55:55
URL: http://radiobilar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0