Jag är dum i huvudet!

Dummast som trodde att det här skulle kunna lösas.
Jag trodde att du kunde vara vuxen nog att lägga dina egna känslor åt sidan och se till detta lilla mirakel istället..
Men nej, bråkas och tjafsas om allting hela tiden..
Jag orkar inte, hur fan orkar du?

Jag är så ledsen och besviken.
Jag är arg så att jag ibland inte vet vart jag ska ta vägen med mej själv..
Men mest bara ledsen för hennes skull..
Jag förstår inte hur man kan göra som du..

Hur kan man inte vilja ta del av sin dotters liv??


Kommentarer
Postat av: lisa

Snälla vännen..den stora förloraren är den som inte tar del av sina barn..Alexandra har DIG Sanna och det kommer att göra henne till den bästa..du är en härlig och kärleksfull mamma..hon har tur i livet..be om hjälp om du inte orkar..ensam är INTE stark.Kramar till er båda.

2009-12-29 @ 15:19:08
URL: http://lisaohls.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0