Jag.

Igår var jag halvvägs ut genom dörren med keeper när jag helt plötsligt insåg att jag inte hade några byxor på mej..
Herregud, hur är det ens möjligt? Det är sånt man drömmer..
Satte på mej skorna, jackan och öppnade dörren och insåg av det kalla vinddraget att jag inte hade byxor..
Om det hade vart sommar och varmt, hade jag inte märkt det då?
Herregud, jag blir lite rädd för mej själv ibland..

Idag ramlade/halkade jag ner från trappen hemma hos mamma med barnvagnen i högsta hugg och bröt ryggen.
Tur att Johanna stod under, nedanför och tog emot Skrutt när vagnen kom farandes. Själv låg man kvar och kved.
Jag hann tänka "nej, jag har inte tid att bryta ryggen" innan smärtan small till och jag trodde seriöst att jag hade brytit ryggen och tappat bort svanskotan, mosat den, booorta!
Men otroligt nog gick det okej och jag klarade sedan av att traska hem.
Att jag nu inte kan lyfta benen högre än några cm har mindre betydelse?
Jag kunde ju gå hem..

Och sedan när jag kom hem kände jag för att vara lite emo. Tydligen. 
Fast på mitt egna speciella vis, så när jag rakade mej, passade jag på att raka ett hål i benet så blodet forsade..
Cool tjej!

För övrigt denna vecka har jag slagit i tån 2 ggr (ont utav bara helvete), slagit i huvudet i skåpluckan x antal ggr (som vanligt), klämt fingret i vagnen, försovit mej, klivit i hundbajs och tappat duschen så hela badrummet blev pool.

Det går bra för mej!






Kommentarer
Postat av: jessica

men sanna då.. vad håller du på med? =) verkar ha en jäkla otur du...

tur att du itne bröt ryggen men va försiktig nu. ta tablett om du har.. annars skaffa..

2010-02-18 @ 14:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0