Jag är rädd för el.

Jag vet, skitlöjligt, men jag är livrädd.
Allt som kan "stöta mej" är fruktansvärt obehagligt.

Värsta uppfinningen på denna jord är lätt det där jäkla stötspelet.

Vet ni vad jag menar?

Ja men alltså man sitter typ 4 st runt en "grej" med 4 handtag, så låter det och gör alla asnervösa för när det slutar låta/eller låter annorlunda ska man trycka på en knapp på handtaget.

Den som trycker sist får världens stöt.

Va??!?!?!

Hur kul kan det vara?

Snacka om självplågeri!!...

Hur som helst, till mitt problem!;

Jag vågar inte sätta tillbaka mitt bilbatteri efter att jag nu laddat det.

Vilken mes!!!!

Men seriöst, vad kan hända??

Kan jag dööööö??? Känns så!!!

Kan det blixtra och stöta mej och bara jävlas eller är det verkligen peice of cake-jättelätt-fånigt-enkelt-töntiga-Sanna-lätt??

Åhhhhh, jag vill inte!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0