Efter regn kommer solsken..




Så vad har hänt sedan sist..?

Jag har solat, umgåts mycket mycket med fina vänner, klippt mej. 
Jag har druckit mycket vin och spelat poker, vart hemma med en unge i två veckor som hela hon vart en enda stor vattkoppa.
Jag har opererat handen, vart på roadtrip 3 ggr, klarat av bessemerfesten med nöd och näppe, börjat springa och träna, myst, kramats och börjat tycka massa om..

Ja typ så..


Ska försöka mej på en bilduppate.



Jag och Linn och diverse tok:




Poker:




Ny frippa:





Fest hos Tomas och Monica:





Handen som sprack upp och fick göras om:



Bessemerfest i Hofors hos familjen:





Sol, mys och tycka om:






Ja men det var väl allt jag hade att bjuda på för denna gång.

Ska försöka hålla en skaplig uppdate på bloggen under sommaren!

Puss och kram







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0