Min älskade lilla skruttebang!

 

Igår avslutade Alex kvällen med att krascha rakt in i soffkanten med pannan.

Small tusan och hon fick en stor och blå bula på direkten. Åh, mammas lilla fis. <3

Som alla andra barn så vill Alex ha plåster för ALLT.

Behöver absolut inte blöda eller så utan ont=plåster.
Och igår tyckte jag så synd om mitt lilla kärlekstroll att hon fick ett plåster mitt i pannan.

 

 

 

Idag fick hon vara hemma med Rikard och vid lunch skickade han en bild på skruttan och skrev att dom skulle till affären....


Pinsamt!!!!


Inte nog med att hon har hundra olika färger på sig så låter han henne gå ut med Sveriges största plåster i pannan.


Åh, jag skäms.!

 

 


Kommentarer
Postat av: Johanna.

Karlar kan inte klä barn bra. Så är det bara!! ><

2012-10-26 @ 14:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0