Tisdag.

Idag skulle jag ha jobbat hemifrån men nej, det kommer alltid saker ivägen.
Jag har egentligen inte mycket alls att göra om dagarna men endå känns det som att jag har fullt upp hela tiden.
Konstigt det där.

I morgon ska jag till Mvc, och efter det blir det vattengympa.
Hur skönt som helst att plaska omkring.
Man känner sej alla graviditetskilona lättare, alltså typ 10 kg, och ja, det är bara skönt.
Dock jobbigt när man kliver upp ur vattnet, då känner man sej konstigt nog 20 kg tyngre?!
Konstigt det där också.

Igår hade jag "telefontid" med M..
Nej, han sitter inte inne eller något liknande. Fast man kan tro det.
Han har bara bestämt att vi BARA ska prata på Måndagar klockan 9.
Jätte jätte konstigt det där också..

Jaahapp, jag har inget vettigt att skriva..
34 dagar kvar nu. Längtar!!
Natt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0