En bra sak.

En bra sak med bloggen är att jag kan välja vad jag vill skriva och inte.
Jag kan alltså utelämna massa saker jag inte vill att folk ska veta.

Tex: Idag har jag gjort en nyttig och god tonfisksallad till mej själv.
För jag är så jäkla nyttig så hälften vore nog.
(Kommer ni ihåg att jag börjat träna också?!)



Det jag nu gjorde var alltså att helt utelämna att jag faktiskt åt två bullar och fyra kakor när jag var på föräldrargrupp tidigare idag.

Smart hu?

På det viset fick jag er att tänka tankar som: "Ojoj, Sanna är så sjukt nyttig och hurtig" eller "Åh, jag skulle också vilja ha sådan karaktär som Sanna har!" eller hur?

Men tyvärr, nu vet ni sanningen!

;)


Kommentarer
Postat av: Den

Klockrent inlägg!

2010-04-22 @ 02:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0