Ett exempel på mina hemska-senario-tänk.

Idag när jag var ute och gick prasslade det till i gräset brevid gångvägen..

Jag hoppade typ fem meter upp i luften och tappade andan och allt det där.

Sen kom bilden av hur en megastor orm kröp upp och bet inte bara Keeper utan mej också.
Sen skulle vi ligga där förlamade av denna hemska giftorm och inte kunna röra oss..

Helt ensamma efter Edskenvägen skulle vi ligga och ingen skulle kunna hjälpa oss för ormen skulle ju självklart ligga kvar och vakta och bita den människa som vågade närma sej..

Ja okej, det där sista var aningen påhittat just nu.. Men endå.. Hemsk hu?




Och gott folk, jag kan nu meddela att jag numer inte bara är rädd för spindlar utan för BÅDE spindlar och ormar..

FAN!

Varning!
Sök ej på "Stor orm" eller "huggorm" på google.
Det kommer INGET bra ur det..

Kul att sova nu liksom... Nää..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0