Sanna hjärta Annonsbladets insändare om hundbajs!

Varje Tisdag när Annonsbaldet dimper ner i brevinkasten liksom kastar jag mej på den för att läsa veckans insändare om hundbajs.
I just löööööv it!

I flera veckors tid har det vart minst en insändare per vecka från personer som antingen är arga över hundbajs eller försvarar sitt icke-upplockande med miljöprat.

Hundbajset hinner knappt nudda marken innan någon bitter jävel hunnit skriva en bitter insändare!

Kan det bli intressantare?! Don't think sooo!

Jag kastade mej in i insändarna och när jag dök på rubriken "Nu är jag arg!" började fragman rinna och hjärtat ökade i takt "det måste vara den!" tänkte jag med ett lyckorus i kroppen!

Men NEJ!?!?

Orka Greta, 87 år som ska gnälla över någon jäkla tidning?!
Öhh, nej!!
Hundbajs vill vi ha!!

Men jag fick besviken läsa igenom insändaren utan hundbajsgnäll.

Men hör och häpna, denna insändare föll mej faktiskt i smaken den också.
Om än mer!

Jag skrattar ihjäl mej!!



"Går ca en gång i veckan till biblioteket för att läsa Falu Kuriren. Så gott som varje gång är det blad urrivna eller så saknas del två. Men kan ju gå och kopiera om det är något man vill ha kvar. Idag när jag kom på eftermiddagen och tog tidningen i tidningstället var halva del två borta. Jag anser detta vara ren stöld från biblioteket. Hoppas du känner igen dej och bättrar dej!"

GUUUUD, vad jag är glad att hon tog sej tid och angagerade sej i att skriva denna insändare.
Världsproblem!

Hur löser vi detta problem gott folk??
Vi märker ju tydligt vilken jävlig situation hon sitter i gnälltanten!

Hm.. Lösning.. Hm.. Tänka tänka... Hm..

JAAA, jag har det!!
Köp en egen prenumation på tidningsfan och skriv en insändare om hundbajs istället!

Men jaa, som sagt, sånt här roar mej så in i hellskotta, så jag ska inte klaga på dessa otroligt uttråkade människor som överhuvudtaget orkar skriva dessa insändare!

Keep up the good work alla gnällarslen där ute!


Kommentarer
Postat av: sofie

Kanske vi hundägare då ska börja skriva tvåhundra insändare om allt glas som ligger efter vägarna?! Det kanske är så dom försöker lösa det hela..Dom kastar glas överallt så vi inte kan gå med våra hundar o då blir det alltså inget hundbajs efter vägarna heller! :)

2010-04-28 @ 15:04:56
URL: http://melvin2005smamma.blogg.se/
Postat av: Jojje

http://lokaltidningsbesvikelse.blogspot.com/ Enjoy :)

2010-05-06 @ 09:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0