Jag har inte gråtit en gång idag. Poäng!



Idag har vi vart till läkaren.. IGEN!
Skrutt har nog astma trots allt.
Som jag misstänkt hela tiden, jävla läkare att inte lyssna..

Enda sedan skrutt var nyfödd har hon andas tungt och långt uppe i halsen, snabbt.
Jag frågade vid varenda kontroll om det var normalt och alla tyckte bara att jag var en nojig mamma..

(Det tyckte dom iofs även när Alex föddes och grät konstant i ett dygn och jag var hysterisk över att något var fel.. "Nej nej, turbulent förlossning bara". Efter att jag lyckats tjata på mej ett läkartitt visade det sej att hon brutit nyckelbenet.)


Samma idag.
Jag fick typ tjata på honom att lyssna på henne..
Han sa även om och om igen att hon ser ut som en alldelens frisk och kry 1åring..
Ja, han lyssnade iaf efter mycket om och men, pipljud!

Test?

Nej!

Vi ska avvakta och låta mammasannas hjärta gå i tusen spillror till när hon måste ligga och lyssna på sitt barn som knapp för någon luft nätterna igenom.. Tack!

Hur länge då? Jag har väntat klart jag.. Men men..



Hälsade på mamma/mormor en sväng efteråt och åkte sedan hem och sov middag..


Sen packade vi ihop oss och åkte till Torsåker på middag. Mys.

Vart sent så Skrutt somnade ovaggad, mitt lilla kärleksmonster!



Jag funderar på att dränka mej i ett varmt bad och sedan försöka sova bort den här månaden, hörs sen! 



Kommentarer
Postat av: kentAA

Är så sjukt att dom kan yttra "du är en onödigt orolig förälder". Enda stället som man får klara och raka svar är på barnkliniken i Gävle, i vissa fall kan de också vara ute och sväva men oftast fixar det sig där.

2010-12-16 @ 07:20:39
URL: http://kentaa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0