Johannas Ironhead!

Johanna min syster, plastsyster, what ever, min sis, blev för några år sedan sparkad i huvudet av en häst.
Tragiskt och hemskt.
Hon fick hur som helst operara in några titanplattor i huvudet och detta fenomen har förundrat mej massor under dessa år..

Jag måste då och då påminna mej själv om att hon inte piper i tullen..
-Säkert att du inte piper i tullen?
-Men jaaa, du har frågat tusen ggr!!
-Säkert?

Hallå?! En tjej med järnplattor i huvudet borde verkligen pipa i tullen eftersom jag piper bara jag har en hårsnodd på mej.. Jag är besviken!

Johanna, om vi någon gång åker utomlands tillsammans kan du väl fejka ett pip bara för min skull?!

Jag låg och funderade på detta med ditt järnhuvud igår och kom på en ny sak, låter det olika på olika sidor av ditt huvud om man typ knackar på det?
Om du ramlar omkull i en väldans fart och den sidan med plattorna slår i baken låter det då typ metaliskt?!
Har du typ som en inbyggd hjälm?

Förlåt förlåt men detta förundrar mej som sagt hemskt mycket!



Här är Johanna på sin student.
Hittade inga andra bilder på henne.
(förutom bilder från när hon kräks i hela min hall! Usch!)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahaha vilka funderingar! :D Men jag fick mig då ett gott skratt när jag läste det här inlägget!



Skulle va himla trevligt om vi kanske kunde ses nån dag? Snacka gammla minnen och beundra varandras knoddar ;)



Sköt om er!

2010-01-07 @ 17:59:45
URL: http://johannaheinola.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hon kanske fungerar bra som magnet Sanna...:)

2010-01-08 @ 01:25:55
URL: http://lisaohls.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0