Hattar och pinnar...




Jag har idag hjälpt syster Stina att plocka isär en ful gammal bäddsoffa hon ville bli av med..


Sen kämpade jag mej blå med att försöka få in den i bilen.. BLÅ.

När jag väl trodde att jag lyckats pula in skiten via bakdörren så visar det sej, (självklart!!) att dörren frysit så pass att den inte gik att stänga..

Irriterad och less, beådrade jag Stina att sätta sej bak och hålla i dörren till tippen..


Men tror ni det slutade där.. . ..Nä!


Soffheeeelvete tog ju upp hela baksätet så inte fan gick det att sitta där heller..


Pul, bök och stök..


Jag: Om man tar bort dom där hattarna då?

Stina: Vilka hattar?

Jag: Men dom där man har huvudet på!?

Stina: ...

Jag: Nackstöd eller vad det heter..



Nej, jag är inte blond?..


Känns det inte liiite logiskt att kalla "dom där" för hattar?
..
Inte?
...
Lite?
..
Lite lite logiskt?


HEPP!



När hattarna var borta..


Jag: Men fan nu är ju den där pinnen ivägen.. Åhhhh!

Stina: Va? Menar du antennen nu?


Hahaha, nej, men haha, hade jag menat den hade det vart kul!
Sjuuukt kul!


(Jag menade en bit av soffan som var ivägen)


Rolig dag tycker jag iaf.
Jag skrattade som vanligt så jag kissade en skvätt i trosan.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0