Hej!





Länge sedan, jag vet, har liksom fullt upp hela dagarna med plugg, barn och planering inför flytt..

Jag flyttar på Fredag!! Wee, som jag längtat den sista tiden.
Ska blir underbart!

Ingenting har liksom hänt sen senast, jag pluggar och planerar, typ bara..



Idag var vi till backen och åkte lite bräda, eller bräda och bräda, jag åkte väl mest stjärt, höft och näsa.. Typ.
Fick in snitsen på slutet men jag kan ju lova att jag kommer ha en gigantisk lårkaka i morgon och handlederna ska vi inte ens prata om..
Men kul var det!!
Måste göras om flera gånger innan snön försvinner!


Ja, det var väl typ allt jag hade att säga idag..

Hörs!

Cool bräd-tjej, stjärt-tjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0