I Torsdags var vi ute och lekte i snön..



 

När man åker bob efter bil på en icke-plogad-väg så "skvätter" det upp en hel del snö på den som styr bobben.


Resultatet är detta:





SnyggMalin!



Jag skrattade så att jag inte fick någon luft och helt tappade balansen när Malin hela åkturen endast skrek "Jag ser ingenting".. Vi svajade över vägen som galningar då Malin hade så fullt upp med att försöka se, att hon helt glömde bort att styra..

När vi stannade efter denna vasinnesfärd frågar hon om hon har mycket snö i ansiktet..
Hahahahaha
Nej då, vad menar du Malin?
Hahahahah..


Vid ett annat tillfälle flög Malin av bobben och jag frågade hur hon kunde göra det, varav hon svarar: "Men jag tappade ju fötterna!"


Hon är kul hon den där Malin!


Kommentarer
Postat av: Malin

Hahaahh.. fan va kul vi hade :) klart jag bjuder på mig själv sanna!!

2011-01-15 @ 00:17:21
Postat av: Malin

Hade svart mössa men den är fan mer vit där... hahahaha

2011-01-15 @ 00:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0