Jag kan andas igen!!





Efter tre dagars nästäppa från helvetet kan jag andas igen.
Herregud, vad det så här underbart det kändes att kunna andas?!

Så pga av denna nyfunna andningsfunktion har jag idag var aktiv, hurtig och på bra humör.
Och det trots att jag fortfarande har feber och hostar som en åttioårig kärring med både lungcancer och kol..
Var ett tag sedan hurt-Sanna ville göra mej sällskap vill jag lova.
Underbart!
Får skylla på att förkylningen legat och väntat läääänge nu!

Så förutom jobb, promenixer, städning, lek och bad med alex, matlagning nad so on, så är nu snart två uppstaser klara! Wee. 
Så om min hurtighet håller i sig så blir det ett prov lite senare och då har jag alltså bara två prov att göra i helgen och bang, se på fan, så klarade jag dessa kurser också.
Kändes mörkt ett tag.
Men Sanna hon kan hon! Kaaabang!




Cool Tjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0