Kul kalas.




Jag kom in och sa hej till alla i vardagsrummet..
Gick och rökte och bröt ihop i köket..

Jag är helt slut som människa...!!

.

I morgon blir det att ta tag i detta.
Måste ringa det där jobbiga samtalet som jag dragit mig för allt för länge nu.
Jag måste och jag ska!

Nu är det nog med detta sparkande.
Nu sätter jag på mej min stålkvinna-dräkt och behåller den på tills jag tagit mig förbi detta monster till verklighet.

.

Nu bb och sen ska jag hoppa ner i säng och sova en välbehövlig natts sömn.
Utan monster, mardrömmar och fittskit som håller mig vaken.
Beställt och bestämt!

Och i morgon ska jag jobba! :O Hihi

Hej då!



Kommentarer
Postat av: POH

Hejdå Linda. Hej Britt! http://www.youtube.com/watch?v=AJWtLf4-WWs

2011-03-15 @ 23:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0