Hallå?!?!?!






Idag ringde farbror doktorn till mej! Grattis till världens bästa sjukvård!!

Han berättade det jag vetat i flera veckor.. Att jag har blod i avföringen. Han berättade att det var viktigt att vi kollade upp det direkt.


1. Jag sa ju det när jag var där, när jag grät för att jag hade så förbannat ont i magen, när jag berättade att jag haft diare i ca 1,5 månad.. Jag berättade då att jag haft blod i avföringen.. (Eller bajset som jag brukar kalla det!!)

2. Detta läkarbesök var för 2 veckor sedan och nu NU?? Efter två veckor kommer han på att det är ganska akut och att vi måste åtgärda detta nu på en gång?! Logik?? Tar det 2 jävla veckor för dom att få tillbaka provsvaren? Då ska jag alltså vara glad att jag ens är vid liv idag? ?


Och slutligen..


3. Borde man inte få lite mer tid på sig att förbereda sig på en stjärtvåldtäckt? ..  !!!!!



Eh.
Skjut mej hellre liksom..



HAPPY FUCKING DAY!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0