Här har ni mej!








Snygg, eller hur?!



Jag har jobbat som groupier/dealer i helgen.
Det betyder för mej att jag duschar och gör mej iordning och snygg till 22-23 tiden..

Sen jobbar jag 4-5 timmar, kommer hem och är fortfarande lika snygg.. Ingen fylla eller efterfest som sabbat fejset eller frippan. Man är bara snygg. Och vem ser det liksom? Ingen!

Vi tar en till bild!





Ja så när man kommer hem, då ska man sova för att vakna upp och se ut såhär:





Vah? Såhär kan man ju inte ha det..


Vi tar det igen..


God natt!





God morgon!





Borde det inte vara lite tvärtom tycker man?

När man går och lägger sig spelar det ju liksom ingen roll hur jävlig man ser ut och när man vaknar vill man ju helst se ut som i film, perfekt smink och perfekt prippa!



Om jag vore gud.. Då ni!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0