Jag har en modig 2 åring jag ska ni veta!






Berättade för en kompis tidigare att folk hade "kollat snett" på mej när jag åkte "gula kanan" med Alex på Parkbadet..

Svar: "Mäh, hon åkte väl inte ner själv?! Du åkte väl med henne?!"


Tystnad...


HAHAHAHAHAHAH, Jag dör, jag skrattar ihjäl mej.. Åh herregud vad roligt, jag krampar och ramlar omkull så roligt!! HAhahahahaha, åh hjälp mej!!

Jag kan verkligen se mej själv sätta Alex i kanan, säga åt henne att ta ett djupt andetag, sedan skulle jag springa hela vägen ner och ta emot henne när hon kom farandes (Läs flygande!!!) ut genom kanan.. Som en katapult!
Ja verkligen helt logiskt..

Hahah, för 2 år sedan trodde folk att jag på riktigt satte Alex i badet och gick ut med hunden..
Nu tror folk att jag sätter Alex 2 år i en brant kana som dessutom går fort om man vill det..

Jaa-a, för så gör jag! Hemska människa!


Hahahaha, jag fnissar än och ser en bild framför mej hur hon flyger ur kanan..







Bilderna är tagna från Google.se!




Efter att hon åkt den gula ett tag och fått lite "kött på benen" ville hon åka röda.
Kändes lite overkill men what the hell, dom får väl testa sig fram lite?!





Kommentarer
Postat av: Cazzi

Ja men vadå, hon har väl armpuffar? ;)

Hahaha kunde inte heller sluta småle åt bilderna i huvudet!

2011-11-09 @ 09:24:24
URL: http://casandra.skriker.nu
Postat av: kentAA

4 inlägg på en dag, är så att blev chockad när man kika in här igen :P

2011-11-10 @ 14:04:24
URL: http://kentandersson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0