Alexandras morgonbestyr..

 
 
Jag kan för mitt liv inte förstå hur man kan ha så extremt mycket saker att göra på morgonen..
 
De mest onödiga sakerna också.
 
Som bland annat att hoppa säck i sin snuttefilt (som för övrigt är ett örngott), Sätta på sig byxorna på armarna och skratta hysteriskt, leka lam, prova mammas skor, dra ut toffsar som mamma satt upp, leka (MOSA katterna), hälla ut all kattmat så fort man får chansen, göra jagalek av att sätta på sig overallen osv osv.
 
Innan jag, den megamorgontrötta mamman, fått ut oss till bilen är jag helt slut och vill helst åka hem och lägga mig igen..
 
Och det här upprepar vi varje morgon, varje dag, om och om igen och det blir liksom aldrig tröttsamt för Alexandra.
Fantastiskt.
 
 
 
     
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0