Hej!

 
Här sitter jag..
 
 
 
Här har jag suttit och surat hela kvällen..
 
 
Jag har målat fan på väggen och till och från vart helt övertygad om att jag inte kommer klara någon utbildning och upprepade gånger bestämt mig för att livet suger största kukens kuk.
Varför?
Jo förstår ni, min jävla kukhandled har valt att kuka ur 1,5 vecka innan min instruktörutbilning.
Just nu, precis innan så tyckte den att det var läge att kuka ur igen och vara allmänt cp.
 
Så idag har jag för första gången "klivit av" ett pass för att jag inte klarade av att fortsätta..
Och det mina vänner är så sällsynt att det aldrig någonsin tidigare existerat.
Sug min..
Jag klarade inte ans av benböj då det gjorde nå fantastiskt jävla skitont att hålla stången på axlarna.
 
Så jag har suttit här på min plats vid fläkten och surat hela kvällen.
Kedjerökt som en galen och tyckt extremt synd om mig själv.
 
Och det tänker jag nog fortsätta göra ett tag till..
 
(Trots att jag vet att jag är den mest envisa människan på denna jord och kommer göra allt i min makt för att bli bra och skulle inte det funka så kommer jag grina mig igenom utbildningen och klara den i alla fall!)
 
 
God natt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0