Trevligt.. Eller nå'..

Har varken bloggat här eller på träningsbloggen på hur länge som helst..
Var in ikväll och kikade lite hur det såg ut och möttes av en trevlig kommentar på träningsbloggen från slutet av Februari..

"Fy fan va jag äcklas av sånna som dig! Din dotter kommer skämmas över dig när hon växer upp och får reda på vilken människa du är! Tänk dig lite för !"



VAD TREVLIGT!!!!


Okej om jag provocerar sönder saker osv men om jag har en väldigt töntig och ganska intetsägande träningsblogg mest för min egna skull, så förväntar man sig inte påhopp..

Vad är grejen? Vem är personen? Vad hade Alex men min träning att göra? Varför är jag äcklig? Vad hade jag nu gjort för att förtjäna detta? OSV?

Fegt och värdelöst att kasta ur sig saker och inte ens kunna stå för vem man är eller iaf skriva en mail eller liknande så man kan få ge någon form av respons..



Jaja, jag bryr mig ju egentligen inte över sånt här fjams..
Men vart bara så chockad över detta påhopp som kom från ingenstans..



Kommentarer
Postat av: fia

jag äcklas också av folk som orkar träna och bli snygga medans jag sitter hemma och blir tjockare och fulare ;)

2012-03-18 @ 20:51:22
Postat av: Lisa

Ja du Sanna..om du visste vilka idioter som skrivit på min blogg..anonymt förstås..uppenbarligen så dras idioterna till oss..de blir provocerade och känner sig små...de har inga egna liv så våra blir intressanta...jag släpper dem..krokar inte på...det ligger hos dem.Det står visst IDIOT-PSYKOPAT-MAGNET i våra pannor..och lättlurad kalle koskit långnäsa i nacken...kram

2012-03-18 @ 22:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0