Cirka elva timmars sömn sedan i Söndags..

 
 
Är vad jag har lyckats skrapa ihop. Fantastiskt.
 
Och ändå ligger jag här nu och känner mig tvungen att plinka ner några rader..
Jag är så utomordentligt logisk ibland att jag blir mörkrädd för mig själv..
 
Trots sömnbrist och annat strul så har jag lyckats knåpa ihop det med träningen i veckan och det känns ju i alla fall skönt. Sex pass har jag till och med lyckats skrapa ihop och det har jag syster Fialusen att tacka för, Tack!
 
Inte långt kvar till utbildningen nu så känner mig nästan tvungen att hålla i hårt nu.
Dock borde jag väl bli lite bättre på att lyssna på kroppen och idag gav den upp lite så får ta och hoppa i säng nu och försöka skrapa ihop lite sömn.
I morgon är det Combat på schemat så vore ju toppen om kroppen ville vara med på det då det är så fantastiskt roligt.
 
Natt natt
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0