Man är ju inte äldre än vad man gör sig..

 
 
 
 
... Men om man allvarligt roar sig med att leka med Alex leksaker i badet i en timme kan man ju börja fundera på hur underhållande mitt liv verkligen är just nu.
 
 
Jag är gammal och mitt enda roliga på kvällen är att leka med plastsaker och spruta vatten ur rumpan på en groda..
På vår kattbebis..
I en timme..
Och jag garvade så att jag höll på att dö..
 
 
 
 
 
Alltså jag tycker ju att jag är lite gullig och rolig och sådär som kan underhålla mig själv sådär länge med bara en dum kattunge och några plastdjur..
Men samtidigt så är jag tjugofem år och detta är vad jag roar mig med på kvällen?!
Jaja! =)
 
 
Finn ett fel?
 
 
 
God natt allesammans!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0