Måndag var det ja..

 
 
Morgonen ska vi inte ens prata om.. Herregud.
Fortfarande STÖRT att jag fick med mig katten ner i garaget.
 
 
 
 
Alltså ja, jag är extremt morgontrött men nu har jag ju ta'mä'tusan uppnått nya höjder med min tröttmössa. Fantastiskt.
 
 
 
 
Det sjuka är ju att resten utav dagen ha fortsatt i precis samma anda liksom..
 
Två exempel;
 
*Tappat allt.
Bland annat min nyrullade "handledslinda" idag på träningen som rullade ut sig över heela golvet igen. Tusen meter lång och megadryg att rulla ihop (5 minuter av mitt liv åt helvete.) MEN VÄRST var väl att jag skulle böja mig ner och plocka upp cplindan och häller ut hela min förbannade vattenflaska 'plask' på hela golvet på Hälsocenter... Suck.
 
*Glömt bort hur man kör bil.
Vilket har resulterat i diverse motorstopp och trotoarkantskörningar.
Roligaste var när jag svängde in på "gården" och tydligen missbedömde svängen runt hörnet så jag och Marina avbröts i vårat samtal genom att typ slå huvudet i taket av stutsen som blev när jag "snuddade" trotoarkanten.
-"Opps!"
 
Förutom det så har jag väl spillt cola, klivit på katten, snubblat på mig själv, hårspray i ögat osv...
 
Jag borde verkligen sova..
 
 (Fantastiskt rolig random bild från facebook.)
 
GOD NATT!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0