Lillbjörnen och jag!

Idag har jag och björnskruttbebis varit ute på promenad i snöstormen.
Invigning av vagnen och allt.
Alexandra tyckte att det var det bästa någonsin och sov som en stock hela tiden.
Vi traskade runt och gjorde lite ärenden och sedan hem till mamma för massa mormorsmys.

När vi skulle gå hem igen hade jag så ont att jag bara ville byta plats med skrutt en sväng..
Men nej, icke!!
Det är en bestämd lite björn jag har skaffat mej så det var bara att traska/krypa på hemåt det.
Kanske inte världens bästa ide att promenera ihjäl sej första gången efter förlossningen.
Men nu är vi iaf hemma och ska mysa!







Kommentarer
Postat av: Linda&Alvin

Åååååh hon är ju så himla fiiin ! men de visste du ju redan ;) Och jag säger de igen ;P TJATLINDA ! Vila upp dig riktigt ordentligen och stressa inte in i en massa ståhej, kroppen måste få vila även om de inte känns som så ;) Gör de som faller dig in och njut av de nya livet då kommer du må toppen ! Lätt att de blir mycket första tiden, de kommer du märka, men de är du som bestämmer, de är du som ska orka med besök hit och dit, våga säg nej hon försvinner ingenstans :) Nu vet jag ju inte hur du känner, men bara ett tips ;) Alla är vi olika. Jag och Alvin är sjuka, de suger ! Hoppas ni mår underbart ! puss&kram från oss

2009-12-17 @ 19:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0